Купуючи товар в нашому інтернет-магазині Ви можете повернути його протягом 14 днів з моменту купівлі (в товарному вигляді, без слідів експлуатації).
При винекненні спірних питань - звертаємось до закону «Про захист прав споживачів».
Причини повернення купленого товару:
- при детальному огляді не підійшов розмір або колір;
- товар не такий, як ви очікували;
- товар не відповідає опису або фото;
- товар неналежної якості.
Важливо! Товар не має втратити товарний вигляд. Має бути збережено упаковку, товарний чек (або видаткову накладну), гарантійний талон.
Детальна інформація про обмін та повернення товару
Наша компанія здійснює повернення та обмін товарів належної та неналежної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Протягом 14-ти днів з моменту покупки Ви маєте право на повернення або обмін товару.
- Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок:
- продавця в тому випадку, якщо товар має недоліки чи не відповідає замовленому;
- покупця в тому випадку, якщо покупець сам допустив помилку при замовленні в типі чи кількості;
- Процедура повернення товару належної якості*:
- зателефонуйте на номер 093-772-01-91 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- надішліть нам товар перевізником;
- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару;
- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом 5 робочих днів.
- Процедура повернення товару Неналежної якості**:
- зателефонуйте на номер 093-772-01-91та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
- після отримання товару протягом 5-10 робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківська карту або надсилаємо інший товар.
- усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за рахунок продавця.
*Товар належної якості це:
- товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
**Товаром неналежної якості слід вважати такий, що не відповідає вимогам нормативних документів або вимогам, які до нього пред'являються, наданій щодо нього виробником чи продавцем інформації. Обмін та повернення товару здійснюється через перевізника Нову пошту (відділення №66) або за адресою: Кириллівська 160а.